Thursday, April 15, 2010

Last night for tomorrow

klik klok..klik..klok...detik2 waktu menghampiri masa untuk berakhirnya praktikal ku di SONY...huhuhu..bercampur2 perasaan ni...happy sbb dah berjaya hbs....risau sbb xsiap lagi report..sedih pun ada sbb nak tinggalkan nenek sensorang...terharu dgn members2 kat dlm department..semua perasaan 2 bercampur dlm diri ni..rasa mcm sekejap je waktu berlalu..misi esk settlekan semua borang untuk resign...jgn nanti kat Melaka tiba dpt panggilan "Hello, en muhd nabil ke??...saya dr HR...awak xplgkan uniform..bla.bla..blaa...kita akan tolak gaji awak"...huhuhu..thank u pada semua support member dr Handmount, PE, ME,JRD, MC, AM yg support aku sepanjang 5 bln ni...pada tech line yg mempertikaikan kelulusan aku yg lansung xde kaitan dgn board, ko cr la bdk praktikal lain ko nak ajak bertekak..aku xde masa nak layan...hahahhaha...HM members kalau ada buat trip insyaallah aku join..calling2 je..ada ruang dan waktu aku blh spent dgn korang..korang mmg sempoi...=).......
In the end of this post, hope jgn lost contact...puittttttt,,tiap2 hari update output ok!!!.....jeng..jeng..jeng...

2 comments:

Syazwani. said...

congratulations and welcome home =)

jaja said...

adakah ini nabil si rakanku?jeng3...