Monday, January 4, 2010

BOtak Punya Angkara



































Si Botak roomate ku time diploma...ni semua ko punya pasal...hahahhaha..kalau x aku mana tahu nak tiup trompet.."aku nak ko tiup trompet ni...kalau bunyi aku bg ko 5 ringgit...kalau x ko berkokok....hahahahha"....ada teknik dia rupanya...bibir kn bg dua-dua kuncup br tiup....try punya try akhirnya aku berjaya jgk bg ko berbunyi wahai trompet......tp.........pipi dah rasa kebas..huhuu...zasssssss....dah sampai year 2009..hangout dgn mbr2 kat jonker jumpa brader display trompet untuk dijual.....bdk2 ni ape lagi...wei2..korang nak tgk aku tiup rompet x...ceh..ceh..padahal aku tgk cr dia nak tiup dah tahu xkan bunyi...hehehehhe..pufffffffffffhhh..pufffffhhh...kan btl xbunyi...kecewa nampak muka ko..hhahaha..."ko try plk nabil"...kata si fura...dgn menggunakan ilmu asas yg ada aku tiup trompet dan...........bunyinya bergema menggegarkan jonker..yes!!!...aku still blh tiup..=p....nabil...disekelilingmu org ramai memandang ape yg anda buat...dgn rasa malu...trompet diletakkan kembali...thank u brader...persembahan dah tamat..lallalalallalala

No comments: